Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


שיפור ביטחון עצמי

שיפור ביטחון עצמי

בניגוד למה שנהוג לחשוב, שיפור ביטחון עצמי לא חייב להיות תהליך שאורך שנים רבות. עם זאת, אין ספק כי שיפור ביטחון עצמי דורש עבודה. ללא מחויבות והבנה כי אהבה פנימית אמיתית היא המתכון לביטחון עצמי גבוה קשה מאוד להשיג תוצאות.

שיפור בביטחון העצמי מתחיל בהחלטה שלכם

מלבד זאת, שיפור ביטחון עצמי חייב להיעשות בליווי של הגורמים המתאימים. למרות שאנשים חסרי ביטחון מתקשים להאמין כי ניתן לשפר את מצב, מפתיע לגלות עד כמה חיזוקים חיוביים יכולים לשנות את המצב. אך שיפור ביטחון עצמי הוא רק סופו של התהליך, אשר מתחיל בהבנה כי ביטחון עצמי נמוך פוגע באיכות החיים. לא מומלץ להוריד מערכו של הביטחון העצמי, ולתלות כשלונות אישיים או מקצועיים בסיבות אחרות.

הסוד: מידה נכונה של שיפור ביטחון עצמי

הביטחון העצמי הוא אחד הגורמים הבולטים ומשפיעים ביותר על החיים של כל אחד מאיתנו. למרות שישנם כאלו המסתירים ביטחון עצמי נמוך בצורה טובה, עדיין ישנם בעולם יותר אנשים אשר סובלים מחוסר בביטחון העצמי מאשר כאלה המחזיקים בו במידה נכונה. כאן המקום לציין כי גם עודף בביטחון העצמי אינו מומלץ. כמו כל תכונה המלווה אותנו לאורך החיים, המינון חשוב לא פחות מהאיכות. עודף בביטחון עצמי יכול לגרור יהירות וקבלת החלטות לא נכונה ולא יעילה, בדיוק כשם שחוסר ביטחון עצמי יכול למנוע מאיתנו להתקדם או ליצור מערכת חברות אמיתית עם הקרובים אלינו ואפילו עם המשפחה. השאלה איך לפתח ביטחון עצמי צריכה להיות מופנית לא רק כלפי עצמנו, אלא גם כלפי אלה המלווים אותנו – בין אם מדובר באנשי מקצוע או בין אם מדובר על אחרים.

האופציות הקיימות לטיפול בביטחון עצמי נמוך

אך לא משנה באיזה נתיב נבחר על מנת לשפר את הביטחון העצמי שלנו, חשוב להבין כי ישנם מספר אופציות. לא לכל אחד מתאים אימון אישי לפיתוח הביטחון העצמי, כשם שלא כל אחד יושפע בצורה נכונה מתרופות או טיפולים פסיכולוגיים. כל אדם שונה מחברו, ולכן גם התסמינים לביטחון העצמי לא תמיד זהים בין כולנו. עם זאת, ישנם אספקטים הרלוונטיים לכולם. הקשר בין הגוף, הרוח והנפש הוא אחד האמצעים החזקים ביותר לפיתוח הביטחון העצמי. בתהליך שמוכח על ידי מחקרים רבים ונמשך עשרות שנים התגלה כי ביטחון עצמי הוא תוצאה של אנרגיות נמוכות לא פחות מאשר של הרגשה פיזית, למשל. בנוסף לכך, אין ספק כי ביטחון עצמי נמוך יכול להשתנות במידה והאדם מסכים להתבונן אל תוך עצמו ולחקור את האמת הפנימית שלו.

למרות שעבור חלקנו התבוננות כזו נשמעת כמו צעד אלמנטרי, מפתיע לגלות עד כמה חסרי ביטחון עצמי נמנעים ממנה. שיפור ביטחון עצמי עוזר להשיג עבודה טובה יותר, לפתח מערכות רומנטיות חזקות יותר, ליצור קשרי חברות אמינים יותר ואפילו לעזור בהתחלת דיאטה להרזיה. כל היתרונות הללו של ביטחון עצמי גבוה נעלמים במקרים רבים עקב חוסר יכולות של האדם להבין את חסרונותיו אך מצד שני גם לגלות את יתרונותיו.

שיפור ביטחון עצמי החל מהרגע הראשון

מתברר כי חלקנו חוששים להודות בכך שהם שווים יותר ממה שחשבו, אך למזלם ניתן לטפל בכך. הפקדת שיפור הביטחון העצמי באמצעים הנכונים היא לא רק הכרזה על שינוי באורח החיים, אלא גם תפיסה חדשה שתעזור ליצור סביבה חברתית טובה וחזקה. כל מי שסובל מביטחון עצמי נמוך לא צריך להתבייש או להמתין, ועליו לנצל את היכולות המוכחות לשיפור מצבו האישי בהקדם וללא עכבות מיותרות.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים