Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


ביטחון עצמי נמוך

ביטחון עצמי נמוך
דף הבית >> מוצרים >> מאמרים >> ביטחון עצמי נמוך

ביטחון עצמי נמוך הוא לא מצב שחייבים לחיות איתו

ביטחון עצמי נמוך יכול להיות תוצאה של הרבה מאוד גורמים. אך כל מי שסובל ממצב של ביטחון עצמי נמוך צריך לזכור כי עוד לפני הסיבה, עליו לשים לב להשלכות. מלבד ירידה בכושר התפקוד היום יומי, גלי תסכול ואפילו חוסר כימיה עם הסביבה יכול ביטחון עצמי נמוך גם לפגוע בעבודה ובחיים האישיים. ביטחון עצמי נמוך הוא לעיתים תסמין של בעיה חמורה יותר, אך למזלנו ניתן להתמודד איתו ואפילו בצורה יעילה.

מצב מנטאלי המשפיע ישירות על המצב הפיזי

בראש ובראשונה צריך לזכור כי ביטחון עצמי הוא מצב מנטאלי – ולא מצב פיזי. אדם יכול להרגיש מצוין מבחינה בריאותית, ללא שום רבב, אך עדיין יכול ביטחון עצמי נמוך. מצד שני, אדם חולה, גם אם הוא שוכב בבית החולים ומצבו גרוע, יכול ללא ספק לחוש רמה גבוהה של ביטחון עצמי כלפי הסביבה. אם כן, כיצד ייתכן שרובנו מרגישים חלשים בעקבות ביטחון עצמי נמוך? הסיבה היא שמצב פסיכולוגי משפיע על המצב הבריאותי בצורה ישירה.

על מנת להימנע מכך יש להכיר בביטחון העצמי, להבין את המשמעות שלו ורק לאחר מכן לפעול על מנת לשפר אותו. באספקטים רבים של החיים ביטחון עצמי הוא נגזרת של מערכת היחסים בין האדם לסביבה. גם זו נקודה אליה יש להתייחס, מפני שהשאלה כיצד החברים ובני המשפחה משפיעים על הביטחון העצמי היא קריטית לטיפול בבעיה.

יחד עם זאת, ישנם גם לא מעט מצבים אישיים המורידים גם הם את הביטחון העצמי של האדם. בין אחד המצבים הבולטים אפשר לציין את ההשמנה: רבים מאיתנו מרגישים צורך בביצוע דיאטה להרזייה, עקב הביטחון העצמי הירוד שהמשקל שלהם מייצר עבורם. לעזרה עם בחירת התמצית עבור דיאטה מתאימה לך יש מומלץ להתייעץ עם מומחה טיפול וריפוי בקריסטלים.

מהן האלטרנטיבות לטיפול בביטחון עצמי נמוך?

לאחר שמבינים כי חוסר ביטחון עצמי הוא מצב שניתן וצריך לטפל, יש לבחון את האלטרנטיבות העומדות לפנינו. רבים מאיתנו חושבים כי רק עבודה עצמית יכולה לטפל בביטחון עצמי נמוך. האמת רחוקה מכך, משום שכיום כבר ידוע על טיפולים מוכיחים אשר לא רק עוזרים להגברת הביטחון העצמי אלא גם משפיעים על אלמנטים אחרים בחיים. רובנו אינם מודעים לכך, אך שיפור ביטחון עצמי דורש אמנם עבודה אך הוא בהחלט אפשרי. כאשר שמים לב למצב בו חיינו מתנהלים כאשר יש לנו ביטחון עצמי ולמצב בו הם מתנהלים כאשר הוא חסר, מבינים כי האופן בו פועלת המחשבה הוא נושא קריטי.

מלבד טיפולים פסיכולוגיים יקרים או שימוש בתרופות בעלות תרכובות כימיות, ניתן גם לשפר את הביטחון העצמי באמצעים טבעיים יותר. המדע, הטכנולוגיה ומקורות היסטוריים הביאו לכך שהביטחון העצמי יכול להיות מטופל במגוון מישורים. כל מה שצריך לעשות הוא להבין שהביטחון העצמי הנמוך הוא בעיה של ממש – בדיוק כמו כאבי גב או כאבי גרון – ולכן ישנה חובה לטפל בו.

נפרדים מתופעות הלוואי שיוצר ביטחון עצמי נמוך

התופעות המשפיעות על חיינו כתוצאה מביטחון המוריד את האהבה העצמית יכולות להיות הרות אסון במידה ולא מטפלים בהם בצורה נכונה. אם גם אתם רוצים לשפר את חייכם במאה ושמונים מעלות, פנו עוד היום אל גורם אשר יכול לייעץ לכם בנושא של שיפור הביטחון העצמי ושימרו על ראש פתוח. רק כאשר תגיעו אופטימיים וחזקים מנטאלית אל הטיפול, תוכלו להרגיש ביטחון עצמי שמעולם לא חשתם. גם אם התוצאות לא יהיו מיידיות, בסופו של התהליך מובטח לכם מצב תודעתי חדש שיהפוך את חייכם לקלים וטובים יותר.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים