Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


איך לפתח ביטחון עצמי

איך לפתח ביטחון עצמי

אל תסתפקו בשאלה איך? – עשו זאת עכשיו

גם מי ששואל את עצמו האם בכלל ניתן לפתח ולשפר את הביטחון העצמי?, האם גם במקרים של חוסר ביטחון ללא אמונה עצמית?. לא תמיד נבין עד כמה התהליך הזה חשוב לשיפור איכות החיים. כולנו מכירים את המונח ביטחון עצמי נמוך, אך רק מעטים יודעים שבעזרת ביטחון עצמי ניתן לבצע שינוי של מאה ושמונים מעלות ואפילו במהרה. זו הסיבה שהדילמה איך לפתח ביטחון עצמי לא תמיד נענית בצורה נכונה. במילים אחרות, גם לאחר שהבנתם שעליכם לפתח את הביטחון העצמי, סביר להניח שלעיתים פשוט לא תעשו את הצעד הדרוש.

יש לשים לב לעובדה כי מאז ומעולם היה הביטחון העצמי חלק חשוב בחייו של האדם. לא משנה באיזו תקופה בהיסטוריה מדובר, האנרגיות הפנימיות של האנשים הם אלו אשר יצרו את הדינאמיקה הסביבתית ובסופו של דבר יצרו את העולם המופלא אותו אנחנו מכירים כיום. למרות שרבים מהם מעולם לא תהו מה הדרך לפיתוח ושיפור בביטחון העצמי, מדהים לגלות עד כמה הביטחון השפיע על דרכי קבלת ההחלטות שלהם. כיום כבר ידוע כי השאלה איך לפתח ביטחון עצמי היא חלק בלתי נפרד מחיי החברה, ולכן יש להתייחס אליה בכובד ראש.

תהליך שיפור הביטחון מתחיל בהבנת התוצאות

קשה להסביר את הדרך לפיתוח עצמי ושיפור הביטחון העצמי אם לא מבינים את משמעות התהליך. ביטחון עצמי במידה נכונה הוא המתכון הטוב ביותר ולעיתים גם היחיד לשיפור כל הרבדים בחיינו. בסופו של דבר, ביטחון עצמי הוא תוצאה של אנרגיות מסוימות וייחודיות ולכן ניתן לטפל בו כמו כל תכונה או תחושה אחרת. בתשובה לשאלה איך לפתח ביטחון עצמי?, יש לשים את הדגש לא רק על האמצעים, אלא גם ואולי בעיקר על התוצאות. דרכים קונבנציונאליות אשר מנסות לברר איך לפתח ביטחון עצמי לא תמיד מוכיחות את עצמן, בעיקר מפני שאינן מתייחסות לקשר שבין הרוח, הנפש והגוף.

הסיבות השונות לביטחון עצמי נמוך

אם גם אתם תוהים איך לפתח את הביטחון העצמי סביר להניח שאתם ממש לא לבד. בכל רחבי העולם נמצאים כעת מיליוני אנשים במצב של ביטחון עצמי נמוך, ואינם יודעים כיצד להתמודד איתו. אלו אשר תולים את הביטחון העצמי במראה הפיזי יכולים לבחור למשל בלהתחיל דיאטה להרזייה, בעוד אלו אשר מעדיפים לקשר בין הביטחון העצמי למצב המנטאלי יעדיפו טיפולים פסיכולוגיים. כך או אחרת, לכל אחד מאיתנו יש דרך אחרת להתייחס אל הפנימיות הנמצאת בו.

במקרים רבים השאלה איך לפתח ביטחון עצמי לא צריכה להיות מופנית כלפי חוץ, אלא כלפי פנים. אהבה אמיתית וחיובית אל עצמנו ואל מה שאנחנו מייצגים היא תמיד השלב הראשון בדרך לביטחון עצמי גבוה. אמצעים אשר יכולים לעזור בכך הוכיחו את עצמם מאז ומעולם כיעילים ביותר. על ידי עבודה אישית על הפנימיות ניתן להשפיע כמעט על כל אלמנט בחיים, בטווח זמן מיידי. חיזוק הבסיס הפנימי ופיתוח אהבה עצמית אמיתית הם שלבים מהם אי אפשר להתעלם כאשר מנסים לשפר את הביטחון העצמי, גם אם מאמינים בדרך הפיזית וגם אם מעדיפים את הדרך הפסיכולוגית.

מדוע לא כדאי להתעלם מסימנים שהתודעה נותנת

בשורה התחתונה, ביטחון עצמי הוא הדרך של הגוף והנפש לאותת לכם שאתם צריכים לעבוד על הפנימיות. אל תתעלמו מסימנים מן הסוג הזה, ואל תקלו ראש במצב של ביטחון עצמי ירוד. עזרו לעצמכם, פנו לקבלת ייעוץ ושימרו על ראש פתוח על מנת לשפר את האנרגיות בהם נמצאת התודעה שלכם. הביטחון העצמי מתחיל מבפנים – אבל המקומות אליהם הוא יכול להגיע בלתי מוגבלים.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים