Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


חוסר ביטחון עצמי

חוסר ביטחון עצמי

רבים מבין אלו אשר סובלים ממצב של חוסר ביטחון עצמי טועים לחשוב כי הם נמצאים במיעוט. למעשה, איבוד או מחסור בביטחון העצמי הוא מצב מנטאלי נפוץ ביותר. לכל אורך ההיסטוריה חוו אנשים בגילאים שונים פגיעה שכזו; החל מהילדות, בסביבת חברים ואפילו במקום העבודה.

לא רק אתם חשים חוסר ביטחון עצמי

חוסר ביטחון עצמי הוא דרך נוספת של המוח האנושי לאותת על בעיה פסיכולוגית ואנרגטית הדורשת טיפול. כמו כל תופעה אחרת בחיינו, גם חוסר ביטחון עצמי הוא מצב אליו צריך להתייחס באופן פרטני.

מתי בפעם האחרונה בדקתם את מצב הביטחון שלכם?

במילים אחרות, לא תמיד מומלץ לקשור בין ביטחון עצמי נמוך למצב החיים האישיים. ישנם מקרים בהם חוסר ביטחון עצמי הוא תולדה של תהליכים פיזיים המתרחשים באטומים הקטנים המרכיבים את גופנו. יחד עם זאת, ברגע שמפנימים את העובדה כי חוסר ביטחון עצמי קיים בקרב מיליוני אנשים קל יותר לטפל בו. הניסיון וההתקדמות המדעית שינו לחלוטים את היחס אל הביטחון העצמי הנמוך וניתן לראות את התוצאות של המהלכים הללו בשטח. למרות שרוב האנשים הסובלים מחוסר ביטחון מתקשים להודות בכך, עדיין אפשר למצוא המון חסרי ביטחון אשר שיפרו את מצבם ונהנים היום מחיים טובים יותר.

שיפור הביטחון בעקבות החלטה מודעת

עוד חשוב לזכור כי כאשר מפרידים את המצב של חוסר ביטחון עצמי ממצבי תסכול אחרים קל יותר להגיע לפיתרון. לא תמיד הביטחון העצמי הוא תוצר לוואי של פיטורין מעבודה או פרידה רומנטית, ולעיתים הוא פשוט תערובת של תחושות רגשיות ופיזיות גם יחד. מטפלים וגם מטופלים אשר נוקטים בגישה זו מוכיחים תוצאות טובות יותר עבור שיפור הביטחון העצמי, הן בטווח הקצר והן בטוח הארוך. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא רצון לבצע דיאטה.

אצל רובנו, מראה פיזי קשור באופן ישיר אל מצב הביטחון העצמי. מראה מחוטב ובריא מביא לביטחון עצמי גבוה, בעוד השמנת יתר וחוסר אסתטיקה – גם אם הם בעיני המתבונן בלבד – מורידים את הביטחון. התחלת דיאטה להרזיה היא אחד הצעדים הבדוקים להעלאת הביטחון העצמי, ומלבד היתרונות הבריאותיים הטמונים בדיאטה קיימים אם כן גם לא מעט יתרונות פסיכולוגיים. אך מהלך של שיפור ביטחון הוא לא פונקציה של החלטה בלבד, משום שכיום אנחנו יודעים על לא מעט אמצעים אשר יכולים לעזור בכך.

ביטחון עצמי מתחיל באמונה ואהבה פנימית

מחקרים מוכיחים כי ישנן לא מעט פעולות המשפיעות על הציר של רוח, גוף ונפש היכולות לעזור בשיפור הביטחון העצמי. מצבים רגשיים בעייתיים כמו הביטחון העצמי דורשים פיתרונות טובים ואיכותיים יותר מאשר טיפול פסיכולוגי בלבד, או לחילופין שימוש באמצעים כימיים כמו תרופות לא מאושרות. העיקרון המנחה של כל טיפול במצב של חוסר ביטחון עצמי צריך להיות תמיכה בפנימיות של האדם, ולא רק עבודה על החלק החיצוני שלו.

בניית פנימיות יציבה ומבוססת יותר תביא בהכרח לביטחון עצמי גבוה, גם אם האדם כלל לא התכוון לכך. כל אדם הסובל מחוסר ביטחון צריך להרגיש אמונה עצמית בדבר יכולותיו, ולהיעזר באמצעים מוכחים על מנת להקל על עצמו לעשות זאת. ברגע שחוסר ביטחון נתקל בהצלחה, הוא משנה את עורו והופך לביטחון מלא. הרגשה זו מביאה למצוינות ולאהבה עצמית חיובית, תכונות אשר משליכות גם על הסביבה לא פחות מאשר על האדם עצמו. זו דרך מצוינת להתחיל דף חדש בחיים, ולחילופין גם הדרך היחידה לשפר מערך חיים קיים גם אם הוא סובל ממצב שלעיתים נראה בלתי הפיך.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים