Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


הקליניקה

הקליניקה
דף הבית >> הקליניקה


אודות הקליניקה

קליניקה של ד"ר גבריאלוב גילה מטפלת במרב הבעיות החל מפחדים וחרדות נטייה לדיכאון, חוסר בטחון עצמי,נטייה למצבי רוח משתנים, הרטבות לילה, קשיי למידה וחוסר ריכוז.
כמו כן איזון לחץ דם בעיות נשימתיות בריחת סידן. גיל המעבר, אונות, משקל עודף, כאבי אוזניים, פרקים, ועוד ועוד...

בשיטה ייחודית ובאמצעות הקריסטלים ואבני-החן, מאבחנת דר' גבריאלוב גילה את הסיבות האמיתיות אשר עומדות בשורש בעיותינו הבריאותיות, הרגשיות, הרוחניות והנפשיות.
האבחון המיוחד אשר מתאפשר דרך ניסיונה העשיר ומיומנותה הרבה של דר' גבריאלוב מתפקד כמעין צילום רנטגן פרטני של הגוף, הרוח והנשמה, ומהווה מפתח יעיל מאין כמוהו למיפוי הדפוסים האנרגטיים והתנודתיים של נפשנו.


האבחון אורך כשעה. אחרי ניתוח מעמיק של תוצאות האבחון בשיתוף פעולה מלא עם המטופל מגיעים לסיבות העמוקות והנכונות של הבעיות וכך אפשר לטפל בצורה אפקטיבית ולהגיע לפתרון מלא.

הקליניקה פועלת בימים א'-ה' בין השעות 09:00-13:00 ו-16:00-19:00, בתיאום טלפוני מראש.

עלות האבחון 400 ₪




לשאלות וייעוץ ניתן ליצור קשר.


אבחון באבנים

מה פרוש "אבחון באבנים? הנפלא באבחון הנ"ל שהוא מדעי מאוד ויחד עם זאת תורני מאד. התוצאות יסודיות ומביאות אותנו לסיבות של הבעיה ולא רק לשורה התחתונה, כמו שקורה פעמים, ברפואה הקונוונציונלית.

כיצד נערך האבחון? הגוף שלנו מחולק למרכזי אנרגיה.לכל מרכז אנרגטי יש את התפקידים שלו. כשלנו יש חסר אנרגטי או מחסום אנרגטי,המח שלנו מקבל את הסימן בצבע. הצבע הוא אופן התרגום השכלי שלנו לתדר אנרגטי.

כך שאם אנו עומדים מול קופסאות מחולקות לתאים ובכל תא סוג של אבן.



לכאורה אנו בוחרים מה שמוצא חן בעיננו, ברם, בעצם הבחירה שלנו מגיעה מהסימן של הצבע שבראשנו. זה הסבר הצד שלנו של הבחירה. וכעת האבנים... הן אבני החושן "ענפיהן ותולדותיהן" כמו שכותב רבינו בחיי. האבנים הללו שונות מכל האבנים הגיאולוגיות שביקום. יש בהן את אותם מינרלים שלנו יש בגוף. כל מינרל צובע את האבן בצבע שלו. וכעת נסגור את המעגל:

אם אנחנו בוחרים לפי הצבע שמסומן לנו בראש - והצבע באבן נובע מהמינרל. אז כשאנו בוחרים את האבנים שלנו, אנו בוחרים בעצם את המינרלים להם אנו זקוקים. כך על ידי תוצאות האבחון אנו יכולים לתת למטופל את האבנים הנכונות עבורו שתעזורנה לפתרון בעיותיו או מכאוביו. מאד חשוב שכל אדם יבחר את האבנים שלו, ע"פ ההסבר הנ"ל על האבחון. יתכן מצב שבו כמה אנשים סובלים מאותה תופעה כשלכל אחד סיבה שונה שהביאה לבעיה ולכן מוטב לכל אחד לקבל פתרון שונה שאכן יעזור לו.

לדוגמא: כאב ראש, תופעה שממנה סובל נתח מרשים מהאוכלוסייה, נגרמת ע"י מגוון סיבות המשתנה מאחד לשני. אצל אחד יגרם כאב הראש מלחץ נפשי ולכן מלבד אבנים שסופחות את כאב הראש ,שהן מאד אפקטיביות יקבל המטופל אבנים שתעזורנה לו מאד לא להגיע למצב של לחץ נפשי. אבנים שתעזורנה לו להישאר רגוע ושליו, לנוכח אותן עובדות שהיו מלחיצות אותו קודם לכן. כך העזרה היא אכן אמיתית ואפקטיבית. לא רק שכאב הראש יחלוף אלא שיחלוף לבלי שוב. כי לא טיפלנו רק בתופעה – שהיא התוצאה. לא הסתפקנו במשכך כאבים, אלה פנינו לסיבה ומגרנו אותה. אצל אדם אחר כאב הראש נגרם מחמת ליקויים במערכת העיכול.

עצירות חוזרת ונשנית גורמת לכאבי ראש ואז כמובן מתוך הבנה שצריך לטפל בסיבה, המטופל יקבל טפול שיאזן את מערכת העיכול המשובשת ואז ירויח פעמיים: סוף לעצירויות וסוף לכאבי הראש. ומקרה נוסף של כאב ראש עלול להיגרם מחמת לחץ תוך עיני ואז כמובן האבנים שונות לחלוטין – אבנים לאיזון המצב בעיניים וששוב כמובן כתוצאה מכך, במקרה ספציפי זה, יחלוף, בעזרת השם, גם כאב הראש. עוד דוגמא קלאסית: דיכאון, תוצאה לכאורה שווה וסיבות שונות לחלוטין. כשאדם צורך תרופות נוגדות דיכאון הן מנטרלות לזמן מה את התחושה, ברם כיון שהסיבות לא נוטרלו בזמן זה או אחר התופעה תחזור לעומת זאת, כשנטפל בסיבה, וזאת אכן נעשה ע"י האבחון, נראה- בצוותא עם המטופל, איזה מרכז אנרגי זקוק לאיזון.

אצל אחד הבעיה היא מאזור הרגש והרגשות זקוקות לטיפול כדי להתאזן. אצל אחר הבעיה מגיעה מחמת ריבוי מחשבות או זרם בלתי פוסק של מחשבות מטרידות. אז כמובן אבנים שונות לחלוטין תעזורנה לאיזון מחשבתי. ישנם כאלו שהסבות אצלם שונות ומגיעות בכלל "ממקום רחוק", בתת מודע, או מחוויות ילדות עמומות שצפות לעיתים או אפילו רק ארומה שלהן שמספיקה ליצור דכדוך עמוק או נטייה לדיכי. האבחון חשוב מאד במיקרים הללו, כי כך אנו רואים היטב כיצד להגיע "לעובי הקורה של הבעיה". המטופל חש בוודאות שלא רק "מסיחים את דעתו" מהבעיה ע"י תרופה. גם אם צורכים תרופות, שווה במקביל לעבור אבחון ובעזרת התוצאות לטפל בסיבות לבעיה. במקרים רבים מספור מקבלים אבנים ואז מצבו של המטופל כל כך משתפר, עד שהרופא הקונבנציונאלי, כמו רופא המשפחה שלומוריד לו בהדרגה את מינוני התרופות.
 

מהו אבחון

לחץ כאן לפרטים נוספים

סיפורים ודוגמאות מהשימוש בתמציות

לחץ כאן לפרטים נוספים

סיפורים ודוגמאות על טיפולים בערכות אבני החושן

לחץ כאן לפרטים נוספים

קטעי עיתונות ומדיה

לחץ כאן לפרטים נוספים

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים