Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


לאיזון גוף נפש

לאיזון גוף נפש
דף הבית >> מוצרים >> ערכות ריפוי >> לאיזון גוף נפש
לאיזון גוף נפש
לחץ על התמונה להגדלה

ערכת קריסטלים לאיזון הגוף הנפש והרוח

ערכת קריסטלים לאיזון הגוף הנפש והרוח
רוצה ליהנות מכוחן הנפלא של האבנים? ערכה ייחודית זו מובאת כאן לאחר שנות מחקר רבות שבוצעו ע"י גמולוגים, גיאולוגים, אנתרופולוגים. בעקבות הביקוש הרב מצד מתעניינים רבים אנו מביאים לכם ערכה ייחודית לאיזון כל מערכות הגוף ולניקוי אנרגטי.

הערכה בעלת כוחות אנרגטיים חזקים ביותר ושימוש נכון בה יעזור בהתמודדות נכונה עם החיים ולשיפור איכות החיים וכמובן להצלחה. הערכה בת שבע אבנים שנבחרו בקפידה רבה ולכל אבן בערכה תפקיד מרכזי בשינוי המודעות הפנימית ואיכות החיים שלך!

קוורץ קריסטל
אבן הקוורץ - הראשונה במעלה מאז ומעולם שימשה למגוון נרחב ביותר של שימושים. המבנה המופלא שלה מוסיף מרץ ואנרגיה.הקוורץ תעזור לך להתגבר על עייפות לא מבוקרת ,לקום בבקר בקלילות ובחיוניות ולהרגיש טוב עם עצמך.היא תהיה לצדך בעזרה לטיהור הגוף-הנפש והרוח .היום מטפלים רבים משתמשים בקוורץ בטיפולי רפלקסולוגיה, ביו-אנרגיה ועוד .צבעה השקוף יעזור לנקות משקעים מהעבר, מכאובים ומתחים. אבן מדהימה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה השביעית ותעזור לך לנקות את גופך.

אמטיסט - אחלמה
אבן האמטיסט (אחלמה) מאבני החושן היא אחת האבנים הקדומות ביותר שהיו בשימוש זאת בגלל יכולתה לגמול אותנו מהתמכרויות והרגלים המזיקים לנו ולסביבה. צבעה המדהים מתחלף ונע מסגול בהיר ועדין- עד לסגול עז, לכן היא אהובה כמעט ע"י כל אדם. היא תקל על מצבים מנטאליים ותשמש אבן דרך בצמיחה הרוחנית שלך ותביא לאיזון את מערכות הגוף ע"י הרוגע והשלווה שהיא מעניקה. אבן מדהימה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה השישית ותעזור לך להתמודד עם מצבים משתנים וקשים.

דיומורטירייט
הדיומורטירייט. צבעה הכחול המדהים פועל על כל התקשורת המילולית והגופנית של הגוף. אבן זו מעולה ליצירת קשרים חדשים, לחידוש הצמיחה האישית, לפיתוח המודעות הפנימית וליצירת אווירה חיובית בעבודת צוות. אבן זו תעזור לך לעמוד על שלך ומתאימה לאלה המרגישים כי תמיד הם מוותרים ואינם מקבלים את המגיע להם בעבודה, ביחסי הזוגיות ובכלל. אבן נדירה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה החמישית ותעזור לך להתמודד במצבי היום-יום.ידועה כאבן ההחלטות !הבט בה...תתרכז והחלט את ההחלטה הנכונה.

אמזונייט
אבן האמזונייט. היא מרגיעה ומאזנת, כאשר היא הייתה ידועה בתרבויות עתיקות ביותר, השתמשו בה לאיזון אנרגיות, הרגעה ולצמיחה רוחנית והגשמה עצמית. היא מזכירה בתכונותיה את הרוז קוורץ - אבן האהבה אך בה זורמות אנרגיות נתינה הדדית. ביכולתה להרחיק אנרגיות מכבידות,ולהשרות אווירת נדיבות ונתינה הדדית. כאשר היא נמצאת בחדרים, במשרדים ובבית בחללים פתוחים. האמזונייט תאזן את הצ'קרה הרביעית היא צ'קרת הלב ותמגר את תחושת הקנאה, הרכושנות, חוסר בטחון וצרות עין הגורמת למטענים מיותריםולחוסר איזון בגוף.

סיטרין
אבן הסיטרין (לשם) מאבני החושן בעלת גוון מיוחד במינו והוא צהוב שקוף עד צהוב-חום שקוף היא מוגדרת כאבן השפע ולה תכונות ויכולות רבות כגון: העלאת הביטחון העצמי, חיזוק יכולת היצירה, וביכולתה אף לסייע לפתרון בעיות משפחתיות משום שהיא יעילה במיוחד בשיפור יכולת התקשורת הבינאישית. רבים אוחזים באבן בכיסם למטרות כספיות ומטרות עסקיות,מצוינת להצלחה בקריירה ובעסקים. הסיטרין תאזן את הצ'קרה שלישית ותסייע רבות להצלחתך וליכולת הסיפוק העצמי שלך.

קרנליאן
אבן המרץ והכוח. צבעה אדום-כתום. הקרנליאן מעניקה שמחת חיים, מייצרת מרץ, אומץ וכוח להמשיך ולהתמודד עם קשיים ומשימות, לכן אנשים והנמצאים במצבי לחץ "נקשרים ונמשכים" לאבן זו. היא מעולה לאלו הנוטים לבלבול ולפיזור ייתר, היא מרחיקה אפטיה ומטהרת מערכת הדם והכבד. הקרנליאן תעזור רבות לאיזון, יצירה וניתוב אנרגיות לכיוונים חיוביים ותשפיע בצורה אופטימאלית על הצ'קרה השנייה. ניתן להשתמש בה למדיטציה ולריכוז בשימוש יום יומי בבוקר לפני היציאה לעבודה.מוזכרת בגמרא כאבן התקומה.

אוניקס
האוניקס (שוהם) מאבני החושן אבן שמקלה ומפחיתה פחדים, חרדות, לחץ ודיכאונות. היא מאזנת את הקוטביות בין זכר לנקבה ומגבירה את האיזון ההורמונאלי ואת התפקוד הכללי של הגוף. האוניקס עובדת על צ'קרת הבסיס, היא הצ'קרה שממוקמת בבסיס עמוד השדרה. מעניקה הגנה מפני אנרגיות מכבידות ומיותרות ומחזקת את תחושת הביטחון העצמי ויכולת קבלת החלטות. מקרקעת ועוזרת לך לתפקד כאן ועכשיו.

השימוש בערכה:
את הקריסטלים יש להניח במקום בו נמצאים רוב שעות היממה. בסלון, בחדר השינה או במשרד. יש להניח את הקריסטלים באופן בו הם יראו. ניתן להשתמש בערכה למדיטציה עצמית, דרך נוספת היא להניח את אבני החן ולהתרכז באבן שמוצאת חן בעינינו עכשיו, את האבן הזו לשאת עימנו בארנק, בתיק, או אף להניח מתחת לכר, האנרגיות ממנה יעברו אליכם. דרך נוספת: לשכב על הגב בתנוחה נעימה ולהניח את האבנים הנ"ל על מרכזי האנרגיה על פי התרשים לשכב בהרפיה כעשרים דקות . ולקום בכוחות מחודשים ורעננים. ערכה ייחודית זו מעולה לשימוש בזמן מדיטציה או בשעת התייחדות עם עצמך לניקוי וחידוש אנרגיות.

דרך נוספת:
לשכב על הגב בתנוחה נעימה ולהניח את האבנים הנ"ל על מרכזי האנרגיה על פי התרשים.
כל אבן מתאימה ע"פ צבעה למרכז אנרגטי.



לשכב בהרפיה כעשרים דקות ולקום בכוחות מחודשים ורעננים.
ערכה ייחודית זו מעולה לשימוש בזמן מדיטציה או בשעת התייחדות עם עצמך לניקוי וחידוש אנרגיות.




הוראות שימוש מפורטות מצורפות לערכה
השימוש באבנים מבוסס על ידע עתיק ומתחדש שנצטבר נוסה והוכח כעזר ומרפא ומאז,
הפך להיות חלק בלתי נפרד מטיפולים.רבים הנוגעים לגוף, רוח, נפש.
בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי והחשוב ביותר בהצלחה רבה.
לחץ כאן להסבר מפורט על ערכות האבנים לריפוי .

מחקרים רבים נערכו להיווכח מעל לכל ספק כי תכולת ההרכבים הכימית של שילוב האבנים בצורה זו
אכן משנה התנהגויות, משפרת מצבים רגשיים ופיסיים בעייתיים ונותנת פתרונות למגוון רחב
ביותר של תופעות המעיקות על איכויות חיינו.

כל המשלוחים יגיעו ארוזים בדיסקרטיות ובדואר רשום


לאיזון גוף נפש - פרטים
מחיר:  199.00 ש'ח 

כמות: 
 יחידות




orderbtn
לאיזון גוף נפש - Doctor Gavrielov

מוצרים קשורים:

 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים