Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


ביטחון עצמי

ביטחון עצמי
דף הבית >> ביטחון עצמי

ביטחון עצמי - דימוי עצמי!?

האם אני שווה?
האם אני מסוגל?
האם אני משמש דוג' תקינה ונכונה לילדי?

ביטחון עצמי – "ברציו" ביטחון עצמי – "באמוציות". פעמים רבות, יש פער אדיר בין התובנה השכלתנית שלנו – הידע הברור, שאכן " אנו חכמים ונבונים ולומדים את התורה ".... שהקב"ה העניק לנו את מתנותיו בשפע. לבין הרגש, שאינו מצטוות עם התובנות הללו ועונה על כל השאלות הנ"ל בלאו רבתי- עצוב.

ביטחון עצמי - הדימוי העצמי שלנו ירוד והוא למעשה, זה שיוביל אותנו

כולם חושבים שהדבר החשוב ביותר בעץ הוא הפרי .. אך למעשה- הדבר החשוב ביותר הוא הזרע. (התבוננו מסביבכם, כל מה שאתם רואים, החל כמחשבה במוחו של מישהו – בערוב עם רגשותיו. כל דבר שאתם עושים הכל במחשבה + רגש, ואז נוצר ונעשה. "סוף מעשה במחשבה תחילה" ... אם הרגש אינו עוצר, אינו מונע – אלא - מקדם ומניע.

בטחון עצמי – חשוב, תכנן ואז בצע. אתם למעשה מגשימים תוצר של מחשבה\ רגש וגורמים לעניין לצאת מן הכוח אל הפועל . כשאדם יהיה מסוגל לרומם, לטפח, להעלות ולקיים את הדימוי העצמי- הוא יוכל לממש את עצמו בצורה הטובה ביותר.

בטחון עצמי – בתהליך שנבנה ומתפתח, אתם - פרי המחשבות והרגשות של עצמכם. פרי שנטעתם וטיפחתם אם אתם מעוניינים ביבול טוב יותר – אתם חייבים לטעת רגשות ומחשבות טובים יותר . בדומה לזרע התפוח שלא יניב לעולם אפרסק, כך גם רגשות שגויות ומחשבות קשות – לא יניבו שגשוג .

ביטחון עצמי - לפעמים

לפעמים אנו מרגישים ביטחון עצמי גבוה וחיובי ולעיתים ההפך (ביטחון עצמי ירוד ושלילי), קשה לשנות לבד את עצמנו / את מחשבותינו, קשה לעשות שינוי שיביא אותנו למחשבה טובה ותחושות נכונות ואמיתיות על עצמנו.

אף מחשבה ורגש, אינן – ללא תכלית. כל רגש ומחשבה הן כחלוקי אבנים המוטלות לתוך בריכת המים של חייכם- האדוות האמיתיות. ככל שחיבור רגש+ מחשבה- יהיה טוב יותר כך התוצאה תהיה מרחיקת לכת יותר.

תחושה חזקה של כעס נקלטת כגלי רדיו. אנשים חשים בה , בעלי חיים – מריחים אותה. כל מערכת האנרגיה המקיפה אתכם נגועה בה . עקרו תחושות אלו מעצמכם – מהר ככל האפשר!

בטחון עצמי – כדאי להעזר בתמציות טבעיות אם לא בעצמכם אז בעזרת התמציות הבאות שהן טבעיות לחלוטין – מהתדרים האנרגטיים של המינרלים שב"אבני החושן" ענפיהן ותולדותיהן (ר' בחיי) .

ביטחון עצמי - סוגי התמציות

  1. לרוח – בטחון ואהבה עצמית חיובית.
  2. לשכל - מדאגת יתר לחשיבה חיובית
  3. לרגש - אומץ לב נחישות וביטחון
  4. חיבור בין כל מרכזי האנרגיה - יכולת ביצוע וארגון
  5. לנקות ולהשתחרר מדפוסי העבר - שחרור מעצורים רגשיים

או אז – תוכלו לשעוט קדימה ! דימוי עצמי חיובי ומאוזן יביא אותכם לתוצאות אליהן אתם שואפים
תחושו בשלבים בתהליך:

ביטחון עצמי - היתרונות

  1. יכולת מימוש עצמי
  2. יכולת להחליט ולבצע
  3. היכולת לחייך ולהתעלות מעל עצמנו
  4. היכולת לגעת בשפע
  5. להבין שלתת - הוא לקבל!
ואז- לחוש לאפשר לשנות , אם ברצוננו בכך.

אני לא יכול להרשות לעצמי, זה יותר מידי גדול עלי, אני לא מספיק טוב, אני לא שונה, אני לא יכול לעשות את זה.. אני לא מספיק חכם.. איני יכול להתחיל.. אין לי מספיק קשרים..

ביטחון עצמי - כל זה ייהפך באופן טבעי! תוכלו לגעת ממש במילון החדש שלכם:

אני אמצא קשרים! אני אתחיל עכשיו! אני מספיק חכם להבין! אני יכול לעשות ועוד איך!... אני שווה מאוד! אני מספיק טוב! זה לא גדול עלי! אני יכול להרשות לעצמי אם אני באמת רוצה!

בשם ה' – נעשה ונצליח!
לייעוץ : ד"ר גילה גבריאלוב
ד"ר למדעי ההתנהגות וד"ר לגמולוגיה
03-5320259
www.doctorgavrielov.com

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים