Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


סיפורים ודוגמאות על טיפולים בערכות אבני החושן

סיפורים ודוגמאות על טיפולים בערכות אבני החושן
דף הבית >> הקליניקה >> סיפורים ודוגמאות על טיפולים בערכות אבני החושן
ד''ר גבריאלוב - מכתבי תודה של מטופלים וקרוביהם

(השם המלא והפרטים האחרים המזהים שמורים בקליניקה.
כל פרטי המטופלים תמיד חסויים לחלוטין אפילו לצרכי המלצות.
ברוב המקרים צמודים לאמת ואוטנטיים לחלוטין).



כותבת שרה י.
ברצוני להודות לשם יתברך שהפגיש אותי עם ד"ר גבריאלוב, עליה שמעתי מפי שכנים, וכך זכיתי לאחר שלוש הפלות והריון שהסתיים בחדש 7 בלידת פג, לסיים הריון שלם בתחושה בריאה וללדת בס"ד תינוק בריא ושלם. כל זאת עם ערכה לשמירת הריון שנתנה לי ד"ר גבריאלוב. תודה לך ד"ר גבריאלוב היקרה, בני דויד סבל מאד מהפרעות קשב וריכוז. הוא סבל עוד יותר מתרופת הרטלין שהדביקו לו ושגרמה לו לתופעות לוואי בבלתי נסבלות. מזה כשנה דויד שלי מקבל רק תמציות קשב וריכוז ותמציות לשיפור הריכוז והזיכרון.כמו כן, הוא משתמש באופן קבוע בערכת אבנים להורדת מתחים וערכה לשיפור קשב וריכוז. אני מתלהבת מכך שאין צורך לרכוש שוב ושוב תרופות ומספיק לתאר את האבנים אחת לשבוע והן כמו חדשות כל פעם אחרי הטהור. מעבר לשיפור האדיר במצבו של דויד, החיסכון בעלויות משמעותי ועוזר מאד.

כשהגענו אלייך לאבחון כל כך דאגתי למצב הקשה של דויד ולסבל שלו מהרטלין והתלוננתי רק על כך. מיד באבחון שאלת אם יש לו בעיות נשימתיות, אני זוכרת שהייתי עמומה כי מגיל רך דויד מקבל מעין התקפים ספסטיים במיוחד כשהלחות מתגברת והקושי בנשימה במיוחד בלילה היה מקשה ומחליש אותו מאד. כעת דויד משתמש בשתי אבנים שנתת לו בעקבות האבחון וברוך השם שכחנו מבעיית הנשימה ודויד התחזק מאד.



שלום עולם !
אני מרים רבינוביץ' רוצה להמליץ מאד להגיע לד"ר גבריאלוב עם כל בעיה שיש לילדיכם, הקשורות לאוזניים. אם מדובר בדלקת אוזניים או חלילה בהצעה של רופא לניתוח כפתורים.גם עם אוזניים רגישות שנוטות להפרשות יתר. קראתי המלצה של אם מתפעלת (ט.פינקלשטיין מאשדוד) בעיתון המודיע במדור להצעות רפואיות, בהשגחה פרטית, בדיוק כשהרופא הציע לי ניתוח כפתורים בשתי האוזניים של בני בן השש, יוסף. חששתי מאד, כי שמעתי מאחותי על סיבוכים רבים אחרי ניתוחי כפתורים. (היא אחות במקצועה) לקחתי מד"ר גבריאלוב ערכה לאוזניים בחמישים שקלים ולמרות ההמלצות הכנות בעיתון שלא היו במדור פרסום, הייתי סקפטית ולא האמנתי שאחרי נחרצות של רופא לניתוח אפשר לחילופין, לפתור את הבעיה עם ערכת אבני חושן בחמישים שקלים. אחרי חודש וחצי של טיפול פשוט וקל מידי ערב, היינו בבקורת אצל הרופא והוא חשב שטעה בכרטיס מטופל, כי אחוזי השמיעה עלו והגיעו לרמה תקנית ובכלל הרופא הכריז חד וחלק שאין צורך בניתוח!

מאז המלצתי על הטיפול הנ"ל להרבה חברות, שכנות ואפילו לרופא אוזניים... קבלתי הרבה תגובות נלהבות! תודה לד"ר גבריאלוב, אנחנו ממליצים בחום!



כותבת לנו יהודית ל. מנווה מונסון
הייתי לפני לידה שנייה עם סיוט מתמשך מהאפידורל שקבלתי בלידה הראשונה שלי. חיפשתי פתרון טבעי. ספרו לי על ד"ר גבריאלוב והיא ספרה על הערכה ללידה קלה. אני אחרי לידה קלה. ונעימה. מודה לשם ומודה לד"ר גבריאלוב שחדשה ימי האבנים כקדם וקוראת להם בצדק: התרופות של הקב"ה!


משה ב.מבקש לפרסם את הסיפור הבא
הוא פתח חנות בגדים ברחוב ביאליק ומאד רצה להצליח. הרב שלח אותו לרכוש שתי ערכות:
האחת להצלחה ופרנסה טובה והשנייה להגנה מעיין הרע וממזיקים. ואכן מיום הפתיחה השתמשתי בהן. תליתי את הערכה להגנה מול דלת הכניסה ואת הערכה לפרנסה טובה ובשפע על הקופה הרושמת. ברוך הוא וברוך שמו! הקופה רושמת מדהים! בדוק ומנוסה! תמיד אפשר לבצע את ברית המלה ביום השמיני כפי שמצווה בתורתנו. אני, ר.י. מוהל ותיק בב"ב והייתי רגיל לדחות בריתות בצער רב מחמת צהבת תינוקות. מאז שאני משתמש בערכות של גבריאלוב להורדת צהבת תינוקות הצהבת יורדת עד יום הברית למצב תקין ואף ברית לא נדחית אני אינני היחיד שמתמש בערכה זאת באופן קבוע. עוד רבנים משתמשים וממליצים על כך ומספרים על תוצאות בטוחות ללא יוצא מהכלל... הטפול בעזרת האבנים פשוט וקל: הרך הילוד מקבל גוון צהבהב ואז מניחים בעזרת רטייה (פלסטר רפואי) אבן אחת ליד מפרק היד ואחת ליד מפרק הרגל הנגדית ליד כף הרגל.תוך יום יומיים הצהבת מתחילה להעלם וברוך השם התינוק מקבל גוון בריא ואדמדם ומוכן לברית, בשעה טובה!



כותבת ש.צ.
אני ש.צ. מאלעד מזור, אם לששה ילדים בריאים וחמודים ברוך השם. אבל מי לא מתקרר ?נזלת... גרון אדום... שעול... ואנטיביוטיקה חוגגת קבוע. תמיד חיפשתי להשתמש בתחליף שאינו מכיל כימיקלים שלא מחליש כל כך ושאכן עוצר מעט את קצב ההתקררויות ומחזק את ילדי היקרים.דודתי ל.צ. שלומדת אצל ד"ר גבריאלוב בקורס לאבחון וטיפול בקריסטלים הביאה לי ערכה של אנטיביוטיקה טבעית מאבני החושן וברוך השם... כעבור שבועיים, בקשתי אותה עוד שלוש ערכות זהות. אמנם המעלה הגדולה היא שאפשר לטהר את הערכה ולהעביר אותה לאחר מכן לילד אחר אבל רציתי לתת לכמה ילדים ביחד את המים הקריסטליים של האבנים הללו. שמתי לב באופן ברור, שהילדים מתחזקים וחולים פחות. אני ממליצה בחום! תודה לד"ר גבריאלוב.


תודה לשם ותודה לגבריאלוב
ערכה לחיסון וחיזוק צריך בכל ביית, קבוע... אותי – יונה ק. זה הציל מספר פעמים. ראשית, בעלי עבר "מונו" (מונונוקלאאוזיס) וכידוע החולשה היא נוראית וההחלמה איטית. אחותי שמעה הרצאה של ד"ר גבריאלוב ורכשה את הערכה עבורנו. לא האמנתי שערכת אבנים בחמישים ₪ יכולה להיות כל כך אפקטיבית! בעלי השתמש בערכה כחודשיים ומצבו השתפר משבוע לשבוע. הוא הקפיד לטהר את האבנים אחת לשבוע ועד מהרה חזר למצבו הפיזי הרגיל. כעבר חודשיים הוא הכריז שמעולם לא היה יותר אנרגטי!!! זה התבטא בכל: בעבודה, בהליכה היומית בפארק, במרץ לאחר שעות העבודה עם הילדים. אז טהרנו את הערכה במטרה להצפינה בארון תרופות. אימי לקתה בדלקת ראות והערכה עברה מיד אליה בתקווה שאכן התגשמה שהיא תתגבר ותחזור לכוחותיה. אחר כך טהרנו שוב והעברנו מאמא ליהושע שלנו בן השש עשרה שעבר ניתוח חררוגי מסובך...
בהצלחה ונותרה רק ההחלמה... וכל זה בחמישים ₪ בלבד.



שלום לך ד"ר גבריאלוב
אני מודה לך מאד. בזכות שתי הערכות שנתת לי בעקבות האבחון בקליניקה שלך, אני מרגיש אדם מחודש: ערכה לשיפור מצב הרוח וערכה למניעת דיכאון. חזרתי לחייך, לתפקד, ליהנות מבני משפחתי ומהחיים!


לד"ר גבריאלוב
אני מתחתנת בשעה טובה.מאד חשוב לי להזמין אותך. הערכה למציאת זווג ביחד עם הערכה להגנה ובטחון עשו את שלהן...
ובגדול! ספרת לי שפעם היית נותנת את הערכה לזווג ואומרת: "קחו ותזמינו אותנו לחתונה"... אבל קבלת כל כך הרבה הזמנות לחתונות ששינית את הנוסח והתחלת לומר לכל מי שלוקח ערכה לזווג: "קחו ושיהיה במזל טוב ובהצלחה!" ובכל זאת אולי רק לחתונה שלי תסכימי להגיע... מדהים לגלות כיצד ארבע אבנים במחיר ממש סמלי נותנות תחושת בטחון ויכולת לתקשר בחופשיות ולזרום עם הזולת.



לגילה היקרה
לגילה היקרה. זוכרת אותי? סיגל בת התשע מבאר שבע. רציתי להגיע לספר לך בע"פ את הבשורה "היבשה" שלי אבל אמא אמרה שרחוק... ושטוב לכתוב לך מכתב כמה טוב לקחת ערכה למניעת הרטבת לילה ואיך זה כיף לקום בבקר יבש בלי סרחונות ושלולית. אז גם ילדים אחרים יבואו לקחת ערכה שכזאת למניעת הרטבה כי יש להם את הבעיה שלי כבר אין אותה ואני מאד שמחה!
מכתבי תודה
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים