Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


פטריות בציפורני הידיים

פטריות בציפורני הידיים

פטרייה בציפורני הידיים היא מחלה נפוצה הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. למעשה, מלבד העובדה כי פטרת ציפורניים פוגעת בביטחון העצמי ויכולה ליצור תחושת בושה ותסכול היא גם יכולה לגרור השלכות פיזיות חמורות יותר.

סובלים מפטריות בציפורניים? הגיע הזמן להיפטר מהם

זו הסיבה שבשנים האחרונות ישנו דגש רפואי בולט על ביצוע טיפול בפטרת ציפורניים, והתוצאות מוכחות ומשפרות את חייהם של אלפי אנשים בישראל ומיליונים אחרים בעולם. אך עוד לפני שמתחילים טיפול בפטרת ציפורניים ישנם מספר דברים אותם חשוב להבין ולזכור, והיכרות עם הנושא של פטריות יכולה לעזור לבחור את הטיפול המתאים והאידיאלי עבורנו.

מהי פטרת הציפורניים, וכיצד ניתן לזהות אותה?

ראשית, נתמקד בהגדרה הבסיסית: הפטריה נחשבת למחלת עור, ובמקומות מסוימים היא אפילו מהווה חצי מכלל מחלות הציפורניים השונות – בידיים וברגליים כאחד. פטרייה בציפורניים יכולה להיגרם כתוצאה מהדבקה בין שני אנשים (כמו למשל בעת שימוש בתא מקלחת משותף), מהדבקה מהאדמה לאדם (רלוונטי בעיקר עבור פטריות ברגליים אך לעיתים גם עבור פטרייה בציפורני הידיים) והדבקה מבעל חיים לאדם.

כך או אחרת, השכיחות של הידבקות בפטרת עולה עם הגיל והיא פונקציה של בריאות המערכת החיסונית. פטרייה בציפורני הידיים פוגעת ישירות במבנה הרגיל של הציפורן, ומלבד העיוותים שהיא יוצרת היא יכולה גם לגרום לכאבים עזים. לא ניתן וממש לא מומלץ להתעלם ממצב של פטרייה בציפורני הידיים משום שהיא איננה עוברת או מבריאה לבד. פטרייה בציפורני הידיים דורשת טיפול בתהליך מקצועי ויעיל, משום שהיא יכולה לגרור מחלות אחרות, פגיעה בביטחון העצמי ובעיקר איכות חיים ירודה.

סוגי הפטריות השונים

במונחים מקצועיים נהוג לחלק את הסוגים של פטרייה בציפורני הידיים לשלוש קבוצות, בעיקר על פי דרכי ההתנהגות שלכם והטיפולים הרלוונטיים עבורם. בנוסף לכך, פטרייה בציפורני הידיים פוגעת ברוב המקרים בחלק הרחוק של הציפורן ובמקרים מסוימים בצדדים שלה. עם זאת, לפעמים היא פוגעת דווקא בחלק הקרוב לסוף האצבע והעור, בחלק השטחי, אך לעיתים קרובות היא פוגעת בכל הציפורן אשר הופכת מעוותת ומקבלת צבע חום או צהבהב.

יש לציין כי המקרים של פטרייה בציפורני הידיים מביאים לכך שרבים מהסובלים פשוט מתביישים להראות את כפות ידיהם, ולכן הם מסתירים אותם בעזרת כפפות או פשוט בעזרת הכיסים. מצב זה בשום פנים ואופן אינו אידיאלי או מקובל וכיום כלל אין צורך לחיות איתו. במקביל לתחושות מן הסוג הזה, פטרייה בציפורני הידיים יכולה לגרור התפשטות של פטריות אל אצבעות אחרות, ציפורניים מקבילות ואפילו אל בין האצבעות עצמן. כאשר ניגשים לבצע טיפול בפטרת, האבחון הרפואי נעשה בשיטות המשטח הישיר או התרבית, בעיקר על מנת לזהות את סוג הפטריה. לאחר מכן מתאים הרופא את צורת הטיפול הנכונה עבורה.

הטיפולים בפטרת כבר הוכיחו את עצמם

בשנים האחרונות חל שיפור עצום בנושא של התמודדות מול פטרייה בציפורני הידיים, ורבים מבין אלו אשר סבלו מהמחלה מצאו פתרון תמידי. חשוב לזכור כי היעילות של התרופות משתנה בין סוגי הפטריה, ולכן יש משמעות גדולה למקום ולאופן בו מתבצע האבחון. מקצועיות של המכון המטפל היא חלק חיוני בהצלחת הטיפול ואסור להתפשר על רופא שאינו מיומן. לצד טיפולים מערכתיים אפשר למצוא כיום גם טיפולים בעזרת תמציות טבעיות, אשר יתרונם במיידיות התוצאות ובאסתיקה. כך או אחרת, אם בעבר היה נהוג להתייחס אל הפטריות בציפורניים כאל גזרה משמיים הרי שכיום זה ממש לא המצב. הבנה כי מדובר במחלה בעלת תרופות היא הצעד הנכון בדרך לשיפור משמעותי בחיים.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים