Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


איזון לגבר

איזון לגבר
דף הבית >> מוצרים >> ערכות ריפוי >> איזון לגבר
איזון לגבר
לחץ על התמונה להגדלה


ערכת אבנים לגבר

לפתיחת צינורות השפע, הכוח והאון ולאיזון אנרגטי !
אני מציעה לך ערכה ידידותית שתלווה אותך באורח חייך העמוס והמלא, שתמיד אין בו מספיק זמן והלחץ בו רב.

האבנים הללו תעזורנה לך לזרום ביתר נחת ונועם בגלי החיים - בהתמודדות עם האישה, הילדים, הבוס, מנהל הבנק, החברה, וההורים, ומעל הכול עם עצמך.

להרגיש גברי מושך ולעניין - למרות... ואף על פי... להרגיש שלוו ויחד עם זאת אסרטיבי, ולנהוג עם כולם באדיבות מתוך שלמות ובטחון.

צא לדרך בהצלחה !
גילה

קוורץ קריסטל
אבן הקוורץ. אבן עוצמתית בכוח מרץ ואנרגיה: תעזור לך להתעורר בבוקר בחיוניות, להתגבר על עייפות לא מבוקרת ולעבור את היום בהצלחה לשביעות רצונך. מתאימה לריפוי מכאובים ולטיהור הגוף-הנפש והרוח.. צבעה השקוף יעזור לך לטהר את כל גופך מהאנרגיות השליליות, משקעים מהעבר, מכאובים ומתחים. אבן מדהימה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה השביעית.

לפידולייט
לאיזון מוחי בעל פעילות-יתר. מאזנת את זרימת הדם בגוף. מרגיעה את מערכת העצבים. תעזור לך לחבר בין הרגשות למחשבות.. מצוינת להנחה על הגוף כדי להרגיע ממתחים שצברת במשך היום- בעבודה ובבית. תעזור כאשר מצב רוחך מושפע מנסיבות החיים ואינך רוצה להיכנע ולרדת לעצבות.. בייחוד מרגיעה מזג עצבני. היא מגבירה בתוכנו סבלנות וסובלנות. בו-זמנית עוזרת לסובלים מנדודי-שינה, וכן לאלה המתקשים להירדם. צבעה המדהים מתחלף ונע מסגול בהיר ועדין ועד מתכתיות מלאה. היא תקל על מצבים מנטאליים ותשמש אבן דרך בצמיחה הרוחנית שלך אבן מדהימה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה השישית ותעזור לך להתמודד עם מצבים משתנים וקשים.

קלצדוני
אבן שתעזור לספיגת ויטמינים ומינרלים על-ידי הגוף. עוזרת לניקוי תוך ורידי. אבן שמעוררת חלימה.. היא מרגיעה רגשית, מנטאלית ופיזית. היא מעוררת תחושה של רצון טוב ונכונות לשיתוף פעולה. היא מנקה משקעים של אנרגיה עכורה ומפנה מקום לאנרגיה נקייה של רצון טוב ואת היכולת לחמלה וקבלה. טובה למצבים של סניליות. אבן נדירה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה החמישית ותעזור לך להתמודד עם מצבי היום-יום.

אונטורין
אבן מרגיעה ומעודנת, עוזרת לזרום... להעביר דף... לא להישאר תקוע. עוזרת להתחלות חדשות:כשרוצים לערוך הסבה מקצועית, או להחליף מקום עבודה... זו אבן שמסוגלת לנטרל רגשות שליליים. היא מרגיעה את מערכת העצבים. והיא מעודדת איזון ובריאות ע"י כך שהיא מסוגלת לעזור בריפוי עצמי. אבן שמכילה בתוכה שכבות רבות של מינרלים. כשמתעורר בנו רגש שלילי כלפי עצמנו או כלפי הזולת היא האבן שתסייע לנו להירגע וגם לסלוח. תסייע לעגל פינות, משחררת, מרחיבה אופקים, גורמת לאושר. מפתחת מוטיבציה .לאבן זו יש חשיבות רבה כאבן מרפא האונטרין תאזן את הצ'קרה הרביעית היא צ'קרת הלב ותמגר את תחושת הקנאה, הרכושנות, חוסר בטחון וצרות עין הגורמת למטענים רגשיים מיותרים.

ג'ספר
מצוינת אבן מעולה להגנה תוך ספיגת האנרגיות המיותרות שלך. מעניקה כוח מבריא וחיוניות. כוחנית ורגשית כאחת.מעולה לתפקודי הגבר וליכולות רבות כגון: העלאת הביטחון העצמי, חיזוק יכולת היצירה, וביכולתה אף לסייע לפתרון בעיות משפחתיות משום שהיא יעילה במיוחד בשיפור יכולת התקשורת הבינאישית.מיטיבה לעזור למטרות כספיות ומטרות עסקיות,מצוינת להצלחה בקריירה ובעסקים.הגספר תאזן את הצ'קרה שלישית ותסייע רבות להצלחתך וליכולת הסיפוק העצמי שלך.

קרנליאן
אבן המרץ והכוח. צבע אדום-כתום. הקרנליאן מעניקה שמחת חיים, מייצרת מרץ, אומץ וכוח להמשיך ולהתמודד עם קשיים ומשימות לכן אנשים והנמצאים במצבי לחץ ''נקשרים ונמשכים'' לאבן זו. היא מעולה לאלו הנוטים לבלבול ולפיזור ייתר, היא מרחיקה אפטיה ומטהרת מערכת הדם והכבד. הקרנליאן תעזור רבות לאיזון, יצירה וניתוב אנרגיות לכיוונים חיוביים ותשפיע בצורה אופטימאלית על הצ'קרה השנייה. ניתן להשתמש בה למדיטציה ולריכוז בשימוש יום יומי בבוקר לפני היציאה לעבודה

עין הנמר
מקרקעת את אנרגית המודעות הגבוהה למציאות הגשמית. מאד טובה לאנשים שנתקעים ביכולת לבטא את ההוצאה מן הכוח אל הפועל. לעשיית סדר פנימי. טובה לאנשים שהאנרגיות שלהם נוטות להתפזר ועקב כך קשה להם להוציא את היכולות שלהם אל הפועל או להתחייב לעשייה יצירתית . היא נותנת אומץ ומאפשרת לנו להתחבר לגישה החיובית לחיים.מאד טובה להתחלה של מערכת יחסים. טובה בכלל להתחלות חדשות מכל הסוגים. אצל אנשים שצ'קרת המין שלהם סגורה ניתן לפתוח ולעורר בעזרתה את הצ'קרה הראשונה תוך שמירה על מצב של איזון.

השימוש בערכה:
כיון שערכת אבנים זאת תעזור לך בסיטואציות רבות ותגרום לך לזרום עם חייך בסיפוק כדאי לך לשאת אותה איתך תמיד.לכן היא מגיע עם נרתיק המתאים לנשיאה. כשאתה בעבודה שים אותם לידך על השולחן. הן עוזרות במבט ואף במישוש. כשאתה במטבח הנח אותם על מדף במקום מרכזי. החזיק אותם ביד כשאתה מתבונן בטלביזיה, בשיחת טלפון, בקריאה וכדומה.

דרך נוספת:
לשכב על הגב בתנוחה נעימה ולהניח את האבנים הנ"ל על מרכזי האנרגיה על פי התרשים.
כל אבן מתאימה ע"פ צבעה למרכז אנרגטי.


לשכב בהרפיה כעשרים דקות ולקום בכוחות מחודשים ורעננים.
ערכה ייחודית זו מעולה לשימוש בזמן מדיטציה או בשעת התייחדות עם עצמך לניקוי וחידוש אנרגיות.


הוראות שימוש מפורטות מצורפות לערכה
השימוש באבנים מבוסס על ידע עתיק ומתחדש שנצטבר נוסה והוכח כעזר ומרפא ומאז,
הפך להיות חלק בלתי נפרד מטיפולים.רבים הנוגעים לגוף, רוח, נפש.
בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי והחשוב ביותר בהצלחה רבה.
לחץ כאן להסבר מפורט על ערכות האבנים לריפוי .

מחקרים רבים נערכו להיווכח מעל לכל ספק כי תכולת ההרכבים הכימית של שילוב האבנים בצורה זו
אכן משנה התנהגויות, משפרת מצבים רגשיים ופיסיים בעייתיים ונותנת פתרונות למגוון רחב
ביותר של תופעות המעיקות על איכויות חיינו.

כל המשלוחים יגיעו ארוזים בדיסקרטיות ובדואר רשום


איזון לגבר - פרטים
מחיר:  199.00 ש'ח 

כמות: 
 יחידות




orderbtn
איזון לגבר - Doctor Gavrielov

מוצרים קשורים:

 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים