Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


איזון לאישה

איזון לאישה
דף הבית >> מוצרים >> ערכות ריפוי >> איזון לאישה
איזון לאישה
לחץ על התמונה להגדלה

ערכה לאישה לאיזון הנפש והרוח

ערכה לאישה לאיזון הנפש והרוח !
אני מציעה לך ערכה ידידותית שתלווה אותך באורח חייך העמוס והמלא, שתמיד אין בו מספיק זמן והלחץ בו רב.

האבנים הללו תעזורנה לך לזרום ביתר נחת ונועם בגלי החיים - בהתמודדות עם הבעל, הילדים, הבוס,

מנהל הבנק, החבר, וההורים, ומעל הכול עם עצמך.

להרגיש נשית ומושכת - למרות.. ואף על פי... להרגיש שלווה ויחד עם זאת אסרטיבית, ולנהוג עם כולם באדיבות מתוך שלמות ובטחון.

צאי לדרך בהצלחה !
גילה

מונסטון
אבן מאזנת ומשחררת מתח ולחץ. מקילה על כאבים טובה לשיפור מערכות יחסים בכל סוג ויותר בזוגיות מתוך הרמוניה. עוזרת בניקוי מערכות -בטן. לימפה. בלוטות יותרת המוח. טחול, לבלב. מונעת מצבי רוח ומקילה במצבי ייאוש עצבות ודיכאון. צבעה המיוחד יעזור לך לטהר את כל גופך ממשקעים מין העבר, אבן מדהימה זו שצבעה ב'ז לבן תאזן ותחזק את הצ'קרה השביעית.

פלורייט
אבן עשירה בפלואור שמטהרת ומנקה את האנרגיות בגוף ובנפש. מאזנת אנרגיה מוחית ברמה גבוהה מקלה על לחצים ומחזקת את יכולת הריכוז והזיכרון ניתנת גם לעזר בבעיות רגשיות. טיפול בכל סוגי הדלקות. עוזרת לנו להתחבר למימדים רוחניים ברמה גבוהה. צבעה המדהים מתחלף ונע מסגול בהיר ועדין ועד לשקיפות מלאה, לכן היא אהובה כמעט ע"י כל אדם. היא תקל על מצבים מנטאליים ותשמש אבן דרך בצמיחה הרוחנית שלך ותביא לאיזון את מערכות הגוף אבן מדהימה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה השישית.

אגט התחרה התכלת
אבן שתעזור לך לבטא את עצמך רגשית, זה מתבטא בצ'קרת הגרון מסירה ומשחררת מחסומים ממערכת העצבים. לא נותנת לך להיכנע לעצבות. נהדרת בכל מקום בגוף שזקוק להרגעה, טובה במיוחד לנטרול אנרגיות כמו כעס, דלקות, זיהומים וחום. אבן מצוינת לנשים שרוצות להביע בדיוק את מה שהן חושבות ומרגישות. מסייעת לניקוי אנרגיות מכבידות ולהפיכת האווירה לנעימה ונקייה יותר. אבן זו תעזור לך לעמוד על שלך. מתאימה לאלה המרגישות כי תמיד הן מוותרות ואינן מקבלות את המגיע להן בעבודה, ביחסי הזוגיות ובכלל. אבן נדירה זו תאזן ותחזק את הצ'קרה החמישית.

אבן הדם
ניתן להשתמש בה כדי להביא אחדות ואיזון לצ'קרת הלב. יכולה להשפיע על יותר מצ'קרה אחת בו זמנית. היבט חשוב שלה כאבן מאזנת הוא בכך שהיא מכילה שני צבעים מנוגדים אדום ירוק. ייחודה בכך שהיא יכולה לעזור במצבים של עודף וגם של חוסר. כשמשתמשים בה – מנקה את הדם. כליות, כבד, וטחול לאבן זו יש חשיבות רבה כאבן מרפא היא עוזרת להשגת ריכוז ומנקה את המחשבה כך שניתן לקבל החלטות יותר בקלות עוזרת להרמוניה בין הרמות השונות שלנו – הפיזית, המנטאלית, הרגשית והרוחנית, ומאפשרת איזון מקסימאלי אבן הדם תאזן את הצ'קרה הרביעית היא צ'קרת הלב.

קלצייט צהוב
אבן רגשית מרככת את גבולות המוח האינטלקטואלי. עוזרת בכאבי פרקים עקב תופעות של חוסר סידן. משחררת פחדים מצוינת לאיזון מנטאלי עד כדי שמשמשת כרופא מנטאלי צמוד. עוזרת לעבור שינוים ללא הפרעות מנטאליות . מנקה ומאווררת את המחסן הרגשי שלך. ולכן בעלת יכולות רבות כגון: העלאת הביטחון העצמי, חיזוק יכולת היצירה, חיזוק הזיכרון וביכולתה אף לסייע לפתרון בעיות משפחתיות משום שהיא יעילה במיוחד בשיפור יכולת התקשורת הבינאישית. הקלצייט הצהובה תאזן את הצ'קרה השלישית.

קרנליאן
אבן המרץ והכוח. צבע אדום-כתום. הקרנליאן מעניקה שמחת חיים, מייצרת מרץ, אומץ וכוח להמשיך ולהתמודד עם קשיים ומשימות לכן אנשים והנמצאים במצבי לחץ ''נקשרים ונמשכים'' לאבן זו. היא מעולה לאלו הנוטים לבלבול ולפיזור ייתר, היא מרחיקה אפטיה ומטהרת מערכת הדם והכבד. הקרנליאן תעזור רבות לאיזון, יצירה וניתוב אנרגיות לכיוונים חיוביים ותשפיע בצורה אופטימאלית על הצ'קרה השנייה. בגמרא נקראת אבן התקומה.

רובי
אבן מאבני החושן אבן הפריון והנשיות לאיזון הורמונאלי. הרובי תלווה אותך בכל אורחות חייך: לסידור המחזור, להיפקד, לשמירת הריון, ללידה קלה, להשבחת החלב בהנקה, ובשנים הבאות לאיזון הורמונאלי. ממלאת את העונדת אותה במרץ ואנרגיה ומחיה את הגוף. מפתחת ומעודדת יצירתיות. מרגיעה מהתפרצויות כעס ועצבנות. מביאה לאושר וליציבות כלכלית. מחזקת את תחושת הביטחון העצמי ויכולת קבלת החלטות. ותשפיע על הצ'קרה הראשונה.

השימוש בערכה:
כיון שערכת אבנים זאת תעזור לך בסיטואציות רבות ותגרום לך לזרום עם חייך בסיפוק כדאי לך לשאת אותה איתך תמיד.לכן היא מגיע עם נרתיק המתאים לנשיאה.
כשאת בעבודה הניחי אותם לידך על השולחן. הם עוזרות במבט ואף במישוש. כשאת במטבח הניחי אותם על מדף במקום מרכזי. החזיקי אותם ביד שאת מתבוננת בטלביזיה, בשיחת טלפון, בקריאה וכדומה.

דרך נוספת:
לשכב על הגב בתנוחה נעימה ולהניח את האבנים הנ"ל על מרכזי האנרגיה על פי התרשים.
כל אבן מתאימה ע"פ צבעה למרכז אנרגטי.


לשכב בהרפיה כעשרים דקות ולקום בכוחות מחודשים ורעננים.
ערכה ייחודית זו מעולה לשימוש בזמן מדיטציה או בשעת התייחדות עם עצמך לניקוי וחידוש אנרגיות.


הוראות שימוש מפורטות מצורפות לערכה
השימוש באבנים מבוסס על ידע עתיק ומתחדש שנצטבר נוסה והוכח כעזר ומרפא ומאז,
הפך להיות חלק בלתי נפרד מטיפולים.רבים הנוגעים לגוף, רוח, נפש.
בצורה טבעית וללא כל תופעות לוואי והחשוב ביותר בהצלחה רבה.
לחץ כאן להסבר מפורט על ערכות האבנים לריפוי .

מחקרים רבים נערכו להיווכח מעל לכל ספק כי תכולת ההרכבים הכימית של שילוב האבנים בצורה זו
אכן משנה התנהגויות, משפרת מצבים רגשיים ופיסיים בעייתיים ונותנת פתרונות למגוון רחב
ביותר של תופעות המעיקות על איכויות חיינו.

כל המשלוחים יגיעו ארוזים בדיסקרטיות ובדואר רשום


איזון לאישה - פרטים
מחיר:  199.00 ש'ח 

כמות: 
 יחידות




orderbtn
איזון לאישה - Doctor Gavrielov

מוצרים קשורים:

 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים