Hebrew  עברית - ישראל   המוצרים של דוקטור גבריאלוב English English - USA
תמציות ריפוי טבעיות
#-Head-#
ערכות ריפוי
תמציות ריפוי 50 מ"ל
השמנים שלנו
אבחון
מתנות אנרגטיות יודאיקה
מאמרים
סל הקניות
קישורים
צמידי בריאות
תמציות ריפוי | דוקטור גבריאלוב

 מספר מוצרים בסל:
 האתר מאובטח ב-SSL שיתופי
 
עדכונים
 
חיפוש מוצרים באתר של דוקטור גבריאלוב
#-Head-# - תמציות מרפא
 
רקע שחור לאתר


מהי פטרת ציפורניים

מהי פטרת ציפורניים

אתם לא היחידים ששואלים מהי פטרת ציפורניים

השאלה מהי פטרת ציפורניים צריכה לקבל מענה במספר אפיקים. לפני שמתחילים בטיפול פטרת בציפורניים חשוב להבין את המשמעות של המחלה ואת ההשלכות שלה. בנוסף על כך, טיפול בפטרת בציפורניים עבר שינויים רבים בשנים האחרונות ואמצעי טכנולוגיה מודרניים שיפרו משמעותית את הטיפולים הקיימים. בין אם אתם סובלים מנוכחותה של פטרייה בציפורני הידיים או לחילופין מפטרייה בציפורני הרגליים, כדאי שתזכרו שאתם לא לבד. מדובר על מחלת עור נפוצה במיוחד, אשר רבים מבין אלו שסובלים ממנה מתביישים בה ולכן היא גם פוגעת בביטחון העצמי שלהם. אז מהי פטרת ציפורניים ומה צריך לדעת עליה?

רוצים לדעת מהי פטרת ציפורניים? כדאי שתתחילו מההתחלה

ראשית, מבחינת הגדרת השאלה מהי פטרת ציפורניים צריך לשים לב לכך שלרוב מדובר על זיהום פטרייתי. פטרת ציפורניים יכולה להופיע בכל גיל, גם בגיל צעיר במיוחד, אך השכיחות שלה עולה ככל שמתבגרים. עניין אחר קשור לשאלה מה משפיע על פטרת בציפורניים, וכאן ניתן לציין מחלות כמו סכרת, לחץ דם גבוה וכדומה. מחלות מן הסוג הזה למעשה פוגעות בזרימת הדם ולעיתים גם במערכת החיסון, ומאפשרות לפטריות להופיע בציפורניים. מבחינה פיזיולוגית יותר, השאלה מהי פטרת ציפורניים קשורה לנעליים צמודות, חוסר אוורור של הרגל ולחץ תמידי אשר יכולים גם הם לעורר את המחלה.

ההשלכות חמורות ממה שנהוג לחשוב

כאשר תוהים מהי פטרת ציפורניים מתעלמים הרבה פעמים מההשלכות. מלבד האסתטיקה שנפגעת ומהאופן בו הפטריה מטרידה את הסובל ממנה, מבחינה מנטאלית אנשים רבים מתקשים להתמודד עם המראה. במצבים חמורים פטריות בציפורניים יכולות לגרום להתעוותויות, התנפחויות והחלפת צבעים של הציפורן בצורה בולטת. במקרים קיצוניים הפטרת אף גורמת לכאבים המגבילים את התנועה והשימוש באצבעות, ולפעמים פעולות יום יומיות הופכות להיות בלתי נסבלות עקב הפטרת. טיפול בפטרת ציפורניים לא רק תורם לתחושה אישית טובה יותר, אלא גם מאפשר חיים תקינים ובריאים. הפטריות ידועות בתור גורם שמתפשט מהר מאוד, ולעיתים הן אף מעודדות הופעה של מחלות אחרות ואלרגיות.

מה ההבדל בין סוגי הפטריות?

משום שהפטריה היא סוג של טפיל המתמקם על העור, במקרה שלנו זה מופיע לעיתים מתחת לציפורן, בתוך הציפורן, מעל הציפורן ובסביבתה,עובדה אשר מקלה לזהות את התסמינים שלו. עם זאת, יתרון הזיהוי מתבטל כאשר מבינים כי קשה מאוד לטפל במחלה הנמצאת בסביבת הציפורן. זו הסיבה שבשנים האחרונות דווקא הטיפול האלטרנטיבי הפך לפופולארי כל כך, ואף החליף את התכשירים והתרופות המיושנות יותר. בעיקרון קיימים שלושה סוגים של פטרת, והטיפול וחיטוי רלוונטי עבור שלושתם: פטריות הניזונות משמרים המצויים באוויר, פטריות הניזונות מעובש ופטריות הניזונות מהעור. כאשר ניגשים לאיבחון של פטריות הרופא בודק באופן ספציפי את האופי של הפטרייה, ולאחר מכן משייך אותה לאחד משלושת הסוגים. לעיתים הפטריות משפיעות גם על העור מסביב לציפורן, ואפילו יכולות להפוך אותו למגרד. החמרת המצב נעשית עקב הצטרפות של טפילים נוספים לאיזור הנגוע, שהופך לפחות חסין ויותר פגיע.

כך תקצרו את משך הטיפול

משך הטיפול בפטרת ציפורניים משתנה בהתאם לתהליך בו בוחרים, כאשר טיפול בתמצית טבעית של חיטוי בשלב הראשון וריפוי בשלב השני הינו הטוב ביותר. בכל מקרה מומלץ להתחיל טיפול בפטרת ציפורניים בשלב מוקדם ככל האפשר ולא להתעכב. גם אם כבר שאלתם את עצמכם מהי פטרת ציפורניים והבנתם שניתן להתמודד איתה, נסו להתחיל את הטיפול בשלב מוקדם ככל האפשר וכך להתגבר על קצב ההתפשטות המהיר ממילא של הפטריה. לעיתים ישנן גם סיבות פנימיות להופעת פטריות, ולכן במידה והתופעה חוזרת בצורה תדירה, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי.

כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת
דר' גבריאלוב - מקבלים את כל כרטיסי האשראי    
 
כתובת: רחוב הרב נימרובר 24, גבעת שמואל 54019, ישראל Doctorgavrielov.co.il © כל הזכויות שמורות | ביטחון עצמי | פטרת ציפורניים | דיאטה להרזייה | שותפים ברשת

לייבסיטי - בניית אתרים